Acrònim participa a la 13ª edició de la Desert Run

Cocreació i disseny de la marca Menja’t Girona. 


Amb aquesta nova marca, la ciutat vol posar en valor el patrimoni natural i els productes de circuit curt, i alhora es vol incrementar la competitivitat i la sostenibilitat de la destinació i dinamitzar i reactivar l’economia local.

El logotip s’ha creat i dissenyat a través d’un procés participatiu en el qual han participat 46 agents i actors rellevants del territori de Girona vinculats al turisme, l’hostaleria, la gastronomia, l’educació, les entitats comunitàries, les persones hortolanes i la ciutadania en general.

Amb de tota la informació recollida durant les sessions participades, des d’Acrònim hem creat el relat de la marca i hem dissenyat tres logotips que es van portar a votació popular el passat divendres. Aquest n’ha estat el guanyador!

  • Disseny i gestió del procés participatiu
  • Branding
  • Disseny gràfic
  • Creació del manual d’identitat gràfica
  • Pla de comunicació de la marca