Acrònim participa a la 13ª edició de la Desert Run

acrònim desert run

La setmana passada, del 12 d’octubre al 16 d’octubre, es va celebrar la 13ª edició de la Desert Run, una carrera de tres etapes pel Desert del Sahara organitzada per Geosport, agència de viatges esportius.

Des de fa uns mesos, Acrònim gestiona i dirigeix les campanyes de marketing i comunicació de Geosport. És per això que, durant els cinc dies que va durar la cursa, des de l’agència vam viure in situ l’experiència per poder construir l’estratègia de comunicació i marketing de les pròximes edicions.

Al llarg d’aquesta setmana, hem conegut tot el que gira entorn de l’organització de l’esdeveniment, fent entrevistes als participants i gestionant el dia a dia de les xarxes socials de la Desert Run.

acrònim desert run
acrònim desert run

L’esdeveniment, amb uns 200 inscrits, va comptar amb dues modalitats: running i senderisme. Les tres etapes de 15 km, 21 km i 25 km van tenir lloc al Marroc, a la zona del Desert del Sahara, amb un clima força agradable i un paisatge rodejat de dunes. 

A més, també es van desplaçar un important nombre d’acompanyants que no es van voler perdre la cita: amics, fills, germans, parelles… I és que la Desert Run és molt més que una cursa, és una experiència única en un entorn espectacular acompanyat d’amics i familiars.

Per altra banda, també es van organitzar activitats que han servit per conèixer la cultura local, així com el desert en la seva màxima expressió: excursions en 4×4, sortida en dromedari, visita a poblats i ciutats del desert, excursions a llocs emblemàtics…

Des d’Acrònim ja estem treballant a fons en l’estratègia per a la Desert Run 2023!

No saps el que és la Desert Run, fins que la vius!

Si vols saber-ne més sobre els projectes que duem a terme, visita el nostre bloc.