Acrònim serà, un any més, Google Partner

acrònim google partner

A Acrònim estem de celebració! Ens omple d’orgull anunciar-vos que, un any més, som Google Partner

Per continuar sent un gran referent en el món del màrqueting digital, hem renovat el certificat de Partner.

Què vol dir això?

Per ser Google Partner cal complir un seguit de requisits:

  • Disposar de professionals certificats per Google dins de l’agència. Per aconseguir-ho, és necessari aprovar els exàmens anuals per revalidar la certificació i mantenir-se al dia amb els canvis i novetats del panell de Google Ads. Amb aquesta certificació, Acrònim demostra un coneixement avançat sobre els productes de publicitat de Google.
  • Mantenir un mínim de qualitat i eficàcia en totes les campanyes.
  • Gestionar un pressupost mínim durant els últims 90 dies.
 

El fet de treballar amb una agència certificada com a Google Partner, t’assegura professionalitat i credibilitat, ja que Google considera que és una bona agència per a la creació i optimització de campanyes de publicitat.

Quins són els avantatges de treballar amb una agència que és Google Partner?

  • Equip qualificat i certificat: Principalment, assegura que l’agència tingui  professionals amb els coneixements adequats i especialitzats en la matèria, per així obtenir els millors resultats. De fet, Google avalua periòdicament els resultats de l’agència en les diferents campanyes. A més, el personal d’Acrònim se sotmet a exàmens anuals per obtenir la certificació corresponent a cada tipus de campanya, ja sigui de cerca, mòbil, display…


  • Seguiment de les campanyes:  Aquest és un punt clau per al correcte desenvolupament de qualsevol campanya de Google Ads. El nostre especialista revisa diàriament les campanyes per assolir el millor rendiment possible.


  • Resultats: L’elaboració d’informes mensuals fa que, un cop al mes, veiem en quin punt es troben les campanyes per si cal fer modificacions o no. És recomanable revisar els resultats periòdicament.


  • Pressupost a mesura: La decisió de quants diners invertim a Google no és una qüestió menor. És per això que és vital comptar amb un servei professional que ens aconselli sobre quina és la quantitat òptima per tenir una bona rendibilitat.
 

Quins són els requisits per ser Google Partner?

Per acreditar l’experiència d’Acrònim hay que presentar una serie de condiciones:

  • Rendiment: Tenir un llindar de nivell d’optimització mínim del 70%. 
  • Inversió: És obligatori superar la inversió mínima de 10.000,00 US$ en els últims 90 dies.
  • Certificació: Acrònim ha demostrat que té un coneixement avançat de Google Ads, i que compta amb professionals que han aconseguit la certificació d’Ads.
 

Si vols saber més sobre tots els serveis que t’ofereix Acrònim, fes clic al següent botó.