Menja’t Girona
Cocreació i disseny de la nova marca Menja’t Girona.
Sota aquest paraigua, l’Ajuntament de Girona vol posar en valor el patrimoni natural i els productes de circuit curt, i alhora es vol incrementar la competitivitat i la sostenibilitat de la destinació i dinamitzar i reactivar l’economia local.
El logotip s’ha creat i dissenyat a través d’un procés participatiu en el qual han participat 46 agents i actors rellevants del territori de Girona vinculats al turisme, l’hostaleria, la gastronomia, l’educació, les entitats comunitàries, les persones hortolanes i la ciutadania en general.
Amb de tota la informació recollida durant les sessions participades, des d’Acrònim vam crear el relat de la marca i vam dissenyar tres logotips que es van portar a votació popular. Aquest n’ha estat el guanyador!
Pròximament, també desenvoluparem el manual corporatiu de la marca i el pla de comunicació. Com a agència, ens omple d’il·lusió poder participar en projectes com aquest!
- Disseny i producció de les sessions participatives amb la ciutadania i els agents implicats de la ciutat
- Branding i estratègia
- Disseny gràfic
- Comunicació
