AMB Campanya PICMI TAXI
L’Institut Metropolità del Taxi (IMET) i AMB INFORMACIÓ han posat en marxa el servei Picmi Taxi: Una nova funcionalitat de l’aplicació AMB Mobilitat amb la qual els usuaris poden demanar un taxi amb el mòbil quan es troben al carrer. El principal avantatge respecte a altres aplicacions ja existents, és que aquesta funció la tenen com a servei prioritari tota la flota de taxis, una flota de més de 10.521 vehicles, que fins ara no disposaven de cap aplicació en línia pel servei.
Els principals objectius de comunicació eren donar a conèixer el servei i crear una imatge marca memorable, alhora que millorar la imatge en general del servei del taxi, mostrant el seu esforç de digitalització i millora de servei a l’usuari.
Des d’Acrònim hem treballat tot el concepte de comunicació global, eix comunicatiu i copys per a les diverses peces de publicitat exterior, falca de ràdio, xarxes socials, etc. Per determinar l’eix comunicatiu de la campanya, ens varem centrat en el concepte present/passat, utilitzant diverses situacions que podien ser un impediment o un fre per a l’usuari a l’hora d’utilitzar un taxi convencional, per després puntualitzar que amb aquest nou servei ja no passen.
- Concepte global
- Copys
- Falca de ràdio
- Disseny publicitat exterior