Cocreació i disseny de la marca Menja’t Girona.
Amb aquesta nova marca, la ciutat vol posar en valor el patrimoni natural i els productes de circuit curt, i alhora es vol incrementar la competitivitat i la sostenibilitat de la destinació i dinamitzar i reactivar l’economia local.
El logotip s’ha creat i dissenyat a través d’un procés participatiu en el qual han participat 46 agents i actors rellevants del territori de Girona vinculats al turisme, l’hostaleria, la gastronomia, l’educació, les entitats comunitàries, les persones hortolanes i la ciutadania en general.
Amb de tota la informació recollida durant les sessions participades, des d’Acrònim hem creat el relat de la marca i hem dissenyat tres logotips que es van portar a votació popular el passat divendres. Aquest n’ha estat el guanyador!
Acrònim és una agència de màrqueting, branding i comunicació que treballa amb una visió estratègica i creativa per a fer crèixer la teva marca.
© Tots els drets reservats FD ACRÒNIM S.L.