Cada vegada és més important centrar-se en el consumidor i posar el focus en conèixer i satisfer les seves necessitats. El consumidor actual és exigent i té molta informació, de manera que també té més poder de negociació. Exigeix poder conèixer les empreses i poder comunicar-se amb elles. Totes aquestes variables fan que sigui vital que les empreses tinguin xarxes socials, en les quals poder intercanviar informació amb els clients.
Estar present a Internet i a les xarxes socials, a més de ser necessari, comporta molts beneficis per a les empreses. Des d’Acrònim Digital Feeling t’expliquem els beneficis més importants:
- Transmetre la missió i visió: A les xarxes socials, les empreses mostren quina és la seva idea de negoci, és a dir, quina és la seva raó de ser i quina línia volen seguir. Tot això fa que el clients entenguin millor a les empreses i que puguin empatitzar més amb elles.
- Contacte directe amb el client: Les xarxes socials permeten establir una relació més profunda i directa amb el consumidor, ja que ens permeten posar-nos en contacte amb ell directament i conèixer-lo millor.
- Millor segmentació de mercat: Les xarxes socials ens permeten conèixer en més profunditat als nostres clients i seleccionar de forma més precisa qui és el nostre públic objectiu i dirigir les nostres campanyes només a aquells segments que ens resultin interessants.
- Coneixement més profund dels consumidors: Els usuaris comparteixen els seus gustos per xarxes socials. Això proporciona informació de gran interès per a les empreses i els permeten connectar millor amb el seu públic.
- Incloure opció de compra: Les xarxes socials permeten incloure opcions de compra. Això és molt útil perquè cridarà l’atenció de gran quantitat d’usuaris i farà que part d’ells es decideixi a comprar directament en línia, especialment els clients actuals.
- La marca controla l’entorn: Les xarxes socials creen un entorn en els seus comptes. Aquest entorn és gestionat per l’empresa.
- Baix cost: La comunicació digital té uns costos molt més baixos que la tradicional. A més, té un major abast i més exacte i permet mesurar els resultats.
- En temps real: Las redes sociales miden los resultados en tiempo real, lo que permite conocer los problemas instantáneamente y corregirlos a tiempo.
Per a més informació no dubtis en posar-te en contacte amb nosaltres.
