ACRÒNIM | Marketing de ciutats
15167
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-15167,page-child,parent-pageid-12,ajax_fade,page_not_loaded,,side_area_uncovered_from_content,qode-theme-ver-9.2,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.5,vc_responsive
 

Marketing de ciutats

Les ciutats i territoris competeixen entre ells, i la imatge que transmeten és cabdal per a fixar el seu perfil estratègic.

El posicionament de cada municipi o comarca no depèn només de campanyes de publicitat, sinó sobretot del resultat del que es comunica en els mitjans gràcies a les polítiques públiques i a l’agenda comunicativa en els mitjans.

La definició de la marca no es determina només de manera activa per part de la institució, sinó que la ciutadania l’elabora independentment del paper que exerceixi aquella. Per això és preferible disposar d’una estratègia de marca de territori abans que la ciutadania elabori la seva pròpia impressió pels impactes que rep del mitjans.

A aquesta estratègia cal acompanyar-hi eines de seguiment i vigilància per avaluar els resultats de la gestió de la marca.

Ús de cookies i Política de Privacitat

Aquesta web utilitza cookies perquè tingueu la millor experiència d'usuari. Si continua navegant està donant el seu consentiment per a l'acceptació de les citades cookies i l'acceptació de la nostra política de cookies, punxi l'enllaç per a més informació. ACEPTAR

Aviso de cookies