ACRÒNIM | Comunicació Estratègica Acrònim
Comunicació Estratègica, Acrònim, comunicació, estratègia, planificació, pla de comunicació
14495
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-14495,page-child,parent-pageid-12,ajax_fade,page_not_loaded,,side_area_uncovered_from_content,qode-theme-ver-9.2,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.5,vc_responsive
 

Comunicació estratègica

Avaluem l’estat de la comunicació a la teva organització, fixem els objectius a assolir i triem les eines i canals per arribar-hi.

Planifiquem les tasques de comunicació en el temps per a distribuir els esforços de manera proporcionada a les capacitats de l’organització.

El resultat és un pla de comunicació amb el qual es poden avaluar els impactes obtinguts, fer-ne el seu seguiment constant i redefinir l’estratègia a mesura que anem veient el seu resultat.

  • Objectius

    Defineix els teus objectius a curt, mig i llarg termini.

  • Estratègia

    Cal establir l'estratègia corporativa, àrees de negoci, metodologia, àmbits d'actuació...

  • Estratègia Competitiva

    Cercar el valor diferencial i competitiu de la teva marca, allò que el fa diferent de la competència.

  • Estratègia de comunicació

    Aplicar els objectius generals, l’estratègia corporativa i el factor diferencial a l’organització.

Ús de cookies i Política de Privacitat

Aquesta web utilitza cookies perquè tingueu la millor experiència d'usuari. Si continua navegant està donant el seu consentiment per a l'acceptació de les citades cookies i l'acceptació de la nostra política de cookies, punxi l'enllaç per a més informació. ACEPTAR

Aviso de cookies