ACRÒNIM | Optimitza el mix de mitjans i maximitza les vendes
15257
post-template-default,single,single-post,postid-15257,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,side_area_uncovered_from_content,qode-theme-ver-9.2,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.5,vc_responsive
 

Optimitza el mix de mitjans i maximitza les vendes

Optimitza el mix de mitjans i maximitza les vendes

Actualment, un dels principals dilemes dels professionals del marketing és saber distribuir el pressupost entre el gran ventall de mitjans possibles de la manera més eficient, per arribar al públic objectiu desitjat i com a conseqüència consolidar la marca i generar vendes a llarg termini.

El vídeo online ha obtingut molt protagonisme i s’ha posicionat com un dels principals canals per a connectar més directament amb l’audiència. Dades recents demostren que els vídeos online contribueixen a generar vendes offline i que per tant, és un canal a tenir molt present a l’hora de fer una planificació de mitjans.

Un anàlisi de 56 casos pràctics realitzats en vuit països, mostra que la publicitat a YouTube obté un ROI superior al de la televisió en aproximadament el 80 % dels casos.

Alguns exemples serien:

  • Mars UK va realitzar una campanya de Snickers l’estiu de 2015. En la campanya es va posar a prova una estratègia que combinava els vídeos online i la televisió per comprovar si un Pla de Mitjans implementar a través de diferents canals i dispositius era la millor opció per maximitzar les vendes a la botiga. Youtube va obtenir més del doble de ROI que la televisió per cada lliure invertida per arribar al client.   
  • La campanya francesa de Danone pels postres Danette va obtenir amb YouTube un ROI de dos a tres vegades superior al televisiu per cada euro invertit, amb el 7% de les vendes atribuïbles als vídeos online. La marca va subratllar que Youtube va generar un increment en les vendes especialment entre els compradors ocasionals.

És important tenir en compte aquestes dades a l’hora d’invertir en els diferents mitjans. Invertir en Youtube basant-nos en les dades actuals del marketing mix i no amb dades històriques, ens permetrà maximitzar les vendes i aconseguir una avantatge competitiva.



Ús de cookies i Política de Privacitat

Aquesta web utilitza cookies perquè tingueu la millor experiència d'usuari. Si continua navegant està donant el seu consentiment per a l'acceptació de les citades cookies i l'acceptació de la nostra política de cookies, punxi l'enllaç per a més informació. ACEPTAR

Aviso de cookies