ACRÒNIM | La marca i la fidelització de clients
15086
post-template-default,single,single-post,postid-15086,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,side_area_uncovered_from_content,qode-theme-ver-9.2,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.5,vc_responsive
 

La marca i la fidelització de clients

La marca i la fidelització de clients

L’objectiu de la marca és guanyar la lleialtat de la seva base de clients. Es consideren lleials aquells clients que compren la seva marca en diverses ocasions, és a dir, les persones que compren la seva marca amb més freqüència quan necessiten un producte.

Només tu pots calcular exactament la quantitat quee teva empresa podria guanyar si augmenta en unl 10% el nombre de clients lleials a la teva marca. Però sens dubte aquest és un objectiu cobejat per qualsevol gerent de marca que sap el que està fent en el seu càrrec.

El repte de fer front a la lleialtat del client com un objectiu a perseguir és entendre que la lleialtat és un carrer de dues vies: el client ha de adonar-se que l’empresa és sincer en la satisfacció de les seves necessitats. Com assenyala Naomi Kasolowsky, consultora internacional especialitzada en l’experiència de compra personalitzada per a minoristes i marques, la “lleialtat es posiciona com un dels pilars del teu negoci trayéndote resultats molt millors que quan es distribueix en porcions petites”.

Per tant, l’assoliment de onseguir la lleialtat del client només és possible com a resultat de la lleialtat de la companyia amb el client, sent necessari estructurar tota l’experiència de compra d’una manera que les expectatives del client es compleixen consistentment amb cada compra.



Ús de cookies i Política de Privacitat

Aquesta web utilitza cookies perquè tingueu la millor experiència d'usuari. Si continua navegant està donant el seu consentiment per a l'acceptació de les citades cookies i l'acceptació de la nostra política de cookies, punxi l'enllaç per a més informació. ACEPTAR

Aviso de cookies