ACRÒNIM | El teu equip ambaixadors de la teva marca
15092
post-template-default,single,single-post,postid-15092,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,side_area_uncovered_from_content,qode-theme-ver-9.2,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.5,vc_responsive
 

El teu equip ambaixadors de la teva marca

El teu equip ambaixadors de la teva marca

Sens dubte, la major part del seu equip – si no tots – ja són presents a les xarxes socials amb la teva xarxa d’amics i familiars. Aquesta troballa ha portat a un gran nombre d’empreses a buscar una manera de convertir els membres de l’equip en ambaixadors autèntics de la marca en els mitjans socials, la facultat de parlar públicament a favor de l’empresa i els seus interessos.

Segons Liz Bullock, CEO i co-fundadora de l’Institut d’Arts i Ciències Socials (SASI) i l’ex directora de Mitjans de Comunicació Social i comunitats a Dell, es remarca que l’etapa inicial és capacitar els empleats amb informació crítica necessària per a l’exercici en els mitjans socials: l’estratègia, veu corporativa i les millors pràctiques.

A mesura que l’ús de mitjans de comunicació social evoluciona, la formació també necessita evolucionar. Els cursos i la formació poden incloure diversos temes, entre ells com escriure textos en línia, creació i manteniment de blocs, la forma d’establir relacions amb persones influents en línia i fins i tot com arribar a ser un bon oient.

El gran desafiament per al compromís correcte de personal en els mitjans socials és el lideratge i la cultura. En primer lloc, l’empresa ha de desenvolupar un programa d’incentius de negocis, vincular la remuneració a l’avaluació de l’acompliment i les perspectives de progrés en l’empresa per a un exercici competent en els mitjans socials.

En segon lloc, és essencial per identificar els elements de la cultura de la teva empresa per ser alimentat en el dia a dia de treball. Aquests valors, creences i comportaments dels teus empleats seran inevitablement present en les seves interaccions amb els mitjans de comunicació social i, certament, s’integrarà en l’experiència de marca.



Ús de cookies i Política de Privacitat

Aquesta web utilitza cookies perquè tingueu la millor experiència d'usuari. Si continua navegant està donant el seu consentiment per a l'acceptació de les citades cookies i l'acceptació de la nostra política de cookies, punxi l'enllaç per a més informació. ACEPTAR

Aviso de cookies