ACRÒNIM | Comunicació Estratègica Acrònim
Comunicació Estratègica, Acrònim, comunicació, estratègia, planificació, pla de comunicació
14495
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-14495,page-child,parent-pageid-12,ajax_fade,page_not_loaded,,side_area_uncovered_from_content,qode-theme-ver-9.2,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.5,vc_responsive
 

Strategic Communicaction

We evaluate the state of communication in your organization, set the goals to achieve and choose the tools and channels to reach them.

We plan communication tasks over time to distribute efforts in a manner that is proportionate to the organization’s capabilities.

The result is a communication plan with which the impacts can be evaluated, constantly monitored and redefine the strategy as we see the result. 

  • Objectives

    Define your goals in the short, medium and long term.

  • Strategy

    It is necessary to establish the corporate strategy, business areas, methodology, areas of action ...

  • Competitive Strategy

    Find the differential and competitive value of your brand, what makes it different from the competition.

  • Communication Strategy

    To apply the general objectives, the corporate strategy and the differential factor to the organization.

Ús de cookies i Política de Privacitat

Aquesta web utilitza cookies perquè tingueu la millor experiència d'usuari. Si continua navegant està donant el seu consentiment per a l'acceptació de les citades cookies i l'acceptació de la nostra política de cookies, punxi l'enllaç per a més informació. ACEPTAR

Aviso de cookies