ACRÒNIM | 20 objectius cap a l’èxit
15095
post-template-default,single,single-post,postid-15095,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,side_area_uncovered_from_content,qode-theme-ver-9.2,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.5,vc_responsive
 

20 objectius cap a l’èxit

20 objectius cap a l’èxit

Us deixem 20 objectius per orientar la cultura empresarial a l’èxit

1. Mantenir les promeses. Res perjudica més a una cultura corporativa que la manca d’integritat dels seus líders.

2. Tenir uns valors per escrit que coneguin tots els membres de l’organització i que es repeteixin en tots els discursos.

3. Menys pensar i més fer . La paralització de les accions pot matar a qualsevol cultura corporativa.

4. Distingir entre Urgent i important. Tenir clar quins són els objectius “clau” i portar-los a terme en primer lloc. L’orientació a l’important.

5. Contagiar a l’organització d’energia positiva. El líder estableix el tipus de comunicació i l’orientació del seu discurs. Contagiarà a tota la seva organització.

6. Pensar més enllà del benefici. Els professionals que integren l’empresa volen formar part d’alguna cosa més gran; una empresa amb valors, socialment responsable i que propicia el creixement professional i personal dels integrants de la mateixa.

7. Establir expectatives clares i oferir recompenses quan s’assoleixin els objectius. S’evitaran , especialment , les falses expectatives.

8. Fomentar i impulsar en l’organització , la solució de problemes i l’obtenció de resultats alineats amb els valors de la mateixa.

9. Compartir i celebrar els èxits . Si alguna cosa està funcionant bé , digui-ho.

10. Compartir i celebrar els fracassos . Si hi ha alguna cosa que no funciona, digui-ho i fomenti un ambient propici i positiu, per reduir els fracassos o errors.

11. Ser un més a l’equip.

12. Escoltar els col·laboradors.

13. Preguntar amb pressuposicions potenciadores , que incitin a la mobilització dels col·laboradors per assumir responsabilitats i reptes.

14. Eliminar les preguntes que busquen culpables , infravaloren l’autoestima de les persones del teu equip o generen un estrès gratuït.

15. Fomentar i potenciar l’autonomia dels col·laboradors en el marc de les seves responsabilitats.

16. Eviteu donar lliçons.

17. Marcar els objectius a complir . Traçar Plans d’acció consensuats per al seu compliment.

18. Realitzar el seguiment dels plans d’acció.

19. Corregir desviacions.

20. Tractar els plans d’acció com una eina i oportunitat , per avançar als objectius marcats de forma consensuada.



Ús de cookies i Política de Privacitat

Aquesta web utilitza cookies perquè tingueu la millor experiència d'usuari. Si continua navegant està donant el seu consentiment per a l'acceptació de les citades cookies i l'acceptació de la nostra política de cookies, punxi l'enllaç per a més informació. ACEPTAR

Aviso de cookies